Boksommar.

Beställde hem två böcker igår som jag tänkte ha med och läsa när vi åker upp till sommarstugan nästa vecka. The Morganville Vampires (del ett och två i samma bok) och Before I Die (som jag skrivit om förut) blev det. The Morganville Vampires är en bokserie med 15 böcker (har jag för mig) och den verkar bra så jag tänkte jag testa den. Before I Die är skriven av samma författare som You Against Me som jag gillade och jag har tänkt att köpa denna ett bra tag så nu slog jag äntligen till! Sedan har jag också flera olästa böcker i min bokhylla som jag ska läsa nu i sommar (bland annat Var är Alaska?, Feber, Starter For Ten och Cirkeln).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0