21 september.

Slutade vid elva denna fredag med. Åkte till banken och fixa lite med kort och sådant, nu när jag är arton ändras ju sådant (vuxenpoäng). Gick på stan med mamma efteråt också, köpte ett par jeans och en stickad tröja för födelsedagspengar från farfar. Sedan gick vi hem till mormor och morfar (som jag knappt sett i somras då de varit i sommarstugan hela tiden) och fika. Min kväll kommer att spenderas med att läsa City of Ashes som kom hem idag. Imorgon åker jag till pappa, tänkte passa på att titta på ett objektiv på Mediamarkt då. När jag kommer hem på söndag blir det plugg, plugg och mera plugg. Fullspäckad helg alltså.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0