22 april.

Livet rullar på. Har uppsatser och andra arbeten som ska lämnas in inom de närmsta veckorna och det känns som att jag knappt har gjort någonting på dem. Längtar mest efter två saker just nu: att bli frisk och London-resan.
 
Var i Stockholm i fredags med skolan, kände tyvärr att min kropp inte riktigt klarade av det. Efter en tripp på Nordiska muséet, gamla stan samt drottninggatan slutade det med att Anton följde med mig och satt på ett bibliotek tills det var dags för middag (vi gick till Jensens Bøfhus) innan teater ("Ett dockhem" hette den, jag var inte så himla förtjust i den) på kvällen. En snäll vän jag har som sitter med mig på ett bibliotek i Stockholm istället för att gå runt och utforska staden!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0