25 april.

Ännu en vecka är snart förbi. Den här veckan har varit en av de bästa veckorna på ett tag för mig. Jag har inte gått och varit illamående och haft ont i magen hela tiden (har knappt vågat tänka tanken att jag känner mig bättre för jag har varit rädd att det ska slå  tillbaka mot mig). Kanske vänder det nu och jag blir frisk? Jag hoppas det! Annat som hänt: suttit med C-uppsats, Filosofi-uppsats, lite mer C-uppsats, Filosofi-uppsats... Ja, ni förstår nog. Jag har insett att filosofi är det ämne som jag ogillar mest i skolan. Till och med gymnastiken är bättre (ni som känner mig vet att jag inte gillar idrotten). Blev nyss klar med uppsatsen i alla fall och nu är det bara någon enstaka lektion kvar av filosofin. Thank God.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0