3 april.

Senast jag skrev ett inlägg här på bloggen satt jag vid min gamle vän Asus, men nu har jag bytt till en Lenovo istället. Den förra har varit seg i mer än ett år och klarar knappt av att ha ett samtal på Skype längre. Var inne på Webhallen och kikade i fredags (på Internet alltså). Hade egentligen inte tänkt att skaffa en ny förrän efter studenten, men så var en Lenovo (G580 för att vara med exakt) nedsatt i pris, hade bra grejer i sig (enligt min bror, jag kan typ ingenting om vad som är bra och inte) och den släpptes förra tisdagen - så jag slog till och köpte den!
 
Just nu sitter jag och för över alla bilder, musik och sådant från den gamla laptopen. Den enda (just nu i alla fall) nackdelen är att den har Windows 8... tack och lov installerade Emil en sak som gör att den har en vanlig startmeny bland annat!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0