2 augusti.

Fick lite panik så här på kvällskvisten. Gick in och kollade min mail, slutfakturan från ESL hade äntligen kommit. Äntligen tänkte jag tills jag tittade när den skulle vara inbetald. Imorgon. En dag på sig. Man får fakturan en dag innan. Så jag fick ju lite (mycket) panik eftersom mina pengar från CSN inte kommit ännu. Allting löste sig tillslut i alla fall, fick låna pengar av pappa och brormin sålänge. Så nu är betalningen i alla fall genomförd plus skickade ett lite surt klagomail mail till dem. Vad hade hänt om jag inte tittat igenom min mail förrän på söndag liksom...
 
Nu ska jag försöka bli på lite bättre humör genom att titta på någon film och mumsa på något sött istället. Wish me luck!
 
http://i.imgur.com/6KvGN0h.gif
When I saw that e-mail.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0