I know I'm a vampire, Snooki.

Tittade på det sista avsnittet på den senaste säsongen av True Blood igår. Och gud vad jag blev besviken. Halva avsnittet var väl helt okej, sedan slutade det med en scen som man bara satt och tänkte vad fan om. Sedan hoppade de fram sex månader och ja... jag tänker inte spoila någonting. Men jag hade förväntat mig mycket mer. Cliffhangers på de tidigare säsongerna har varit mycket bättre än den här. För att vara ärlig så har säsongen varit lite halvdan sådär, det började bra men blev inget fantastiskt, men det var ju ändå True Blood (och det är ju en favorit bland alla serier). Får vänta tills nästa sommar på nästa säsong och jag hoppas att den är mycket bättre!
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0