On the set of The Fault In Our Stars.

Okej, jag tror inte jag har skrivit någonting mer om The Fault In Our Stars-filmen än att det faktiskt blir en film - så en liten uppdatering om den får ni nu. Shailene Woodley kommer att spela Hazel och Ansel Elgort kommer att spela Augustus (det lustiga var att jag först skrev Tris respektive Caleb, pga att de spelar syskon i Divergent). Sedan så kommer Sam Trammell, som spelar Sam Merlotte i True Blood, att spela Hazels pappa och Laura Dern att spela hennes mamma. Augustus kompis Isaac spelas av Nat Wolff.
 
Detta är de skådespelarna som tillkännagetts än så länge och jag måste erkänna att jag är rätt så nöjd med valen. Alla förutom Augustus i alla fall - är inte riktigt säker på vad jag tycker om att Ansel spelar honom, tycker inte riktigt att han passar, men förhoppningsvis ändrar jag mig när jag ser slutprodukten!
 
2014 blir nog ett bra film-år för oss boknördar: Vampire Academy, Divergent, The Fault In Our Stars, The Hunger Games: Mockingjay - Part 1, The Mortal Instruments: City of Ashes m.m

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0