13 december.

Idag är det tydligen Lucia, Blev påmind genom en lapp på matbordet som mamma skrivit och berättat att det finns lussebullar att ta fram ur frysen. När jag lämnade Sverige var det hösten som närmade sig och nu är det "helt plöstligt" julen som närmar sig. Julen ♥
 
Annars då... Jo, det känns fortfarande konstigt att vara hemma. Att inte ha någonting att göra varje dag, saknar det. Och självklart alla fina vänner jag träffade därborta. Har försökt hålla mig lite sysselsatt i alla fall: varit på bio, fikat hos mormor och morfar två dagar i rad, äntligen satt mina högtalare till hemmabiosystemet på rätt plats (måste ju dras sladdar här och där), målat insidan på min garderobsdörr och så vidare.
 
Nyduschad Lisa som tar ett foto med en lussebulle. Helt normalt.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0