21 december.

Bara några få dagar kvar till julafton, äntligen. Tyvärr fick jag en hosta för några dagar sedan som vägrar att ge med sig. Hoppas på att det inte blir någonting mer så att jag är sjuk under jul... Skulle ju inte vara så kul! Har i alla fall slagit in alla julklappar och klätt granen, nu är det bara julgodiset som återstår att göra. Det väntar jag nog med till måndag dock, så att jag inte råkar hosta på smörkolan eller fudgen.
 
Har en massa ljus tända omrking mig, kan nästan inte bli mysigare (skulle ju dock inte skada med lite vitt på backen). Ska titta på någon film nu, har några nya så det blir nog någon av dem. Man of Steel, World War Z eller Pacific Rim blir det förmodligen. Eller kanske Despicable Me 2? Jo, den blir det nog!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0