Nu är jag tillbaka.

Precis som rubriken säger så är jag tillbaka från London, kom hem vid klockan ett inatt. Har haft en riktigt rolig vecka tillsammans med mina vänner! Tyvärr var inte vädret på vår sida hela tiden, tisdag till torsdag var det regnigt och molnigt (värst var det i tisdags då man var genomblöt när man kom tillbaka till hotellet). Trots vädret har det ändå varit toppen! Stefan (en av mina vänner som var med dit) frågade mig vad som varit bäst och jag svarade "känslan av att vara i London". För det är så det är, att bara vara där räcker, då spelar inte vädret någon roll!
 
Bilder från London-resan kommer upp om en liten stund (kanske delar upp det i fler än ett inlägg)!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0