Snart bär det av igen.

Spenderade förmiddagen och en del av eftermiddagen på stan med mamma, skulle inhandla några saker till Rom-resan. Med hem följde ett par byxor också, så nu har jag tre par som passar (har gått ner ganska mycket i vikt pga magkatarren - eller ska jag säga tack vare? - så alla mina byxor blev för stora). Sedan så åkte jag med Rebecca tillsammans med Olivia och Svea (Rebeccas hundar) till Hasslefors och hälsade på Olivias andra valpar, så himla söta var de!
 
Kvällen har gått åt till lite packning och jordgubbar med glass framför TV:n. Åker ju till Rom imorgon, så det blir ingen uppdatering här förrän på måndag igen - hörs då!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0