14 november.

Den här veckan känns som att den bara springer förbi, jag tyckte att det var måndag igår... Men nej, det är redan torsdag (och dagen är snart slut). Efter eftermiddagslektionen gick vi som typ alltid till den italienska restaurangen och tog någonting och åt och snackade i ett par timmar. Kommer kännas konstigt att lämna alla dessa människor jag lärt känna här borta och inte veta om man kommer att träffas igen... Förtränger de där tankarna i några veckor!
 
Imorgon är det helg! Har sista lektionen med vikarien imorgon (och nästa vecka kommer Peter, vår ordinarie lärare, tillbaka). Ä. N. T. L. I. G. E. N. Hon är så himla tråkig! Halvsover ju igenom lektionerna när hon är där... I alla fall, planerna för helgen är att vi (jag och mina vänner) ska spendera så mycket tid som möjligt med Gaku (som åker hem till Japan på torsdag nästa vecka). Imorgon ska vi faktiskt titta på Sverige - Portugal i Jorges kök, lördag vet vi inte ännu, men på söndag blir det bowling igen. Låter det inte som en härlig helg? Det tycker jag!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0