13 april.

Här sitter jag nyduschad (och trött) och tänkte att jag kunde skriva ett snabbt inlägg här innan jag ska se på film. Helgen har gått fort som vanligt. Var på inflyttningsfest igår hos en vän och idag har jag inte gjort mycket alls (vilket har varit skönt). Blev sittande och tittade på The Parent Trap förut - hur många gånger har man inte sett den liksom när man var liten? Har tagit många tittar innan jag förstod vad det var som Hallie och Annie doppade i jordnötssmöret (Oreos var det tydligen, trodde att det var lakrits - ni vet en sådan där lakritsrulle med en godispärla i mitten) i scenen när de tvingas dela stuga på lägret. Nog om det, nu ska jag se på The Hobbit - The Desolation of Smaug tillsammans med mamma som inte sett den.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0