26 april.

Hej på er mina fina läsare! Hoppas ni har en underbar helg. Sitter med min laptop framför mig med utsikt från fönstret över storstan i det fina vårvädret utanför, är nämligen hos pappa den här helgen. Tidigare idag tog vi (jag, pappa och min bror) en promenad genom stan och bort till Naturens Hus för en fika i det alldeles perfekta vädret. Och efter en promenad tillbaka sitter jag här (okej, vi kom hem för typ en och en halv timme sedan). Imorgon blir det en runda på stan för lite shopping, får se om jag hittar någonting somrigt (eller någonting som kanske är lite färglatt åtminstone).
 
Fika (med fejk-cola) och en selfie (behövs ju ibland).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0