Första veckan efter semestern.

Så var nästan första veckan efter semestern över. Jobbveckan gick ändå ganska fort. Okej, så lät det kanske inte riktigt när jag väl var på jobbet då (lät väl mer: ååååh, vad långsamt det går), men... nu i efterhand känns det som att det gick det.
 
Helgen har också svept förbi. Igår var jag hemma hos Anton och så hade jag, han, Sophia och Antons bror en spelkväll. Var en perfekt kväll för det när regnet ändå öste ner ute och åskan inte var långt borta. Hade hur som helst hur roligt som helst, var så att man skrattade så mycket att tårar kom.
 
Idag åkte vi (mamma, jag och min bror) förbi hos mormor och morfar och spenderade eftermiddagen där. Har inte hunnit sett dem på länge då de varit i sommarstugan nästan hela sommaren, så det var trevligt att få se dem!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0