10 februari.

Måndag - och så är en ny vecka igång igen. Hade slutprovet idag och klarade det. Fick även veta vem team leadern blir och att vi kommer att få vara den gruppen vi är nu (+ fyra till)! På onsdag eftermiddag bär det ut på trainee igen och imorgon vet jag inte var vi ska göra riktigt nu när vi är klara. Refresh på allting hela dagen kanske? Hoppas inte, det blir så himla långtråkigt.
 
I alla fall, träffade pappa över en fika tillsammans med brormin efter jobbet idag. Roligt att catcha up lite, var ju några veckor sedan sist! Vet ni vad jag ska göra imorgon förresten? Klippa håret. Vågar jag berätta att jag inte klippt mig sedan i september (innan jag drog till Liverpool alltså)... Är nog på tiden!
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0