Morfars födelsedag.

Idag är det morfars födelsedag så vi åkte hem till mormor och morfar för att fira det. Började med smörgåstårta eller ja, kebabrulle för min del då smörgåstårta är blä.
 
Hade lockigt hår som höll sig lockigt hela dagen.
 
Hade på mig örhängen som jag fick av Maria när hon hälsade på i november i Liverpool. Söta matroskor (som också passar nu när det är OS-tider då det är OS i Ryssland)!
 
Till efterrätt blev det tårtan som jag pratade om igår. Under grädden finns: sockerkaksbotten med ett tunt lager dulce de leche (karamelliserad mjölk) och glass + lite grädde, marängbotten med litelite dulce de leche på och en sockerkaksbotten till med ett tjockare lager dulce de leche på. Smarrig kombo!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0