21 mars.

Blir ni förvånade om jag säger att jag jobbade kvällspass denna fredag? Nej, inte direkt skulle jag tro. Har väl haft kvällspass hur många fredagar som helst nu... Har i alla fall kommit hem nu, eller ja, kom hem för ett tag sedan. Ska se på några avsnitt av The Vampire Diaries och gotta mig med lite godis. Imorgon blir det spelkväll med några vänner som jag inte har sett på länge (i alla fall majoriteten av dem), så det ska bli roligt!
 
Detta damp ner i brevlådan igår tillsammans med en säsong av The Vampire Diaries. Har tänkt att köpa boxen med Harry Potter hur länge som helst, så i helgen som var slog jag till (199:- för alla åtta på Blu-Ray).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0