Oscarsgalan | 2014

Jo, det var ju en vecka sedan som den var, men jag öppnade ju inte upp min laptop förra veckan så inlägget om galan kommer nu istället. Äntligen ingen Filip & Fredrik som kommenterar emellanåt och äntligen en rolig värd (Ellen Degeneres - love her). Så bra gala! Besviken dock över att jag knappt sett någon av filmerna. De enda jag sett var nog The Hobbit: Desolation of Smaug och Frozen. Filmer som jag planerar att se som var nominerade/vann:
 
Dallas Buyers Club - med bästa biroll (Jared Leto) och bästa manliga (Matthew McConaughey)
 
12 Years a slave - en "must-see"
 
The Great Gatsby -fina kostymer och vacker dekor
 
American Hustle - Jennifer Lawrence, duh.
 
The Wolf of Wall Street - stackars Leo som var nominerad, men förlorade... ännu en gång.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0