Veronica Mars | Filmen

 
Kom ju på att jag inte skrev vad jag tyckte om filmen. Shame on me! För den som inte sett filmen (+ sett serien) tycker jag att ni slutar läsa här.
 
Vad tyckte jag då? Veronica Mars-fangirlen i mig satt hela filmen med ett leende på läpparna (metaforiskt sett alltså, hade ju varit lite konstigt om jag satt med det vid vissa scener). Det var det där slutet som man väntat på i flera år! Äntligen fick man se Logan och Veronica bli tillsammans igen! Man visste ju att de var gjorda för varandra. Our story's epic som Logan säger. Sedan själva brottet som filmen kretsade ikring tyckte jag var spännande, man satt ett bra tag och undrade vem som var mördaren. Jag tyckte verkligen att det var bra att det fanns med den där humorn som fanns i serien med i filmen. Det enda minuset (som jag kommer på nu i alla fall) är att jag gärna skulle ha velat sett lite mer av Wallace, Mac och de andra - de var knappt med alls tyvärr. Skulle inte ha skadat att ha med lite fler scener/lite längre scener med dem! Sedan även om jag är Team-Logan så tyckte jag lite synd om Piz, hur Veronica behandlade honom i filmen. Bara lite. Är ju ändå Team-Logan som sagt.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0