11 september.

Idag har det skett lite förändringar här på bloggen (så om ni varit inne här och det sett lite rörigt ut är det på grund av det). Ny header, ny meny (all cred till min bror som fixade kodningen där), andra fonter samt bredare wrapper och inlägg. Känns lite ovant att se en så stor bild på mig själv när jag går in på bloggen (det var ju jag som gjorde headern, så kan ju bara skylla på mig själv), men jag vänjer mig så småningom! 
 
Förutom att ha fixat med bloggen så har jag också varit iväg och förtidsröstat till valet. Min röst föll på Feministiskt Initiativ, klart jag vill ha ett jämställt Sverige! Hoppas ni kommer ihåg att rösta ni som har rösträtt, känns om ett extra viktigt val detta år då det är påväg mot regeringsskifte.
 

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fin blogg du har! :)

Svar: tack så mycket! :)
Lisa

2014-09-11 @ 20:58:40
URL: http://olivias.webblogg.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0