21 september.

Så är helgen slut, den har gått så himla fort. Igårkväll umgicks jag och några vänner hemma hos Anton. Spelade bordsspel, åt pizza och skrattade. Toppenkväll alltså!
 
Idag har det varit en vanlig söndag. Vilket betyder: tagit sovmorgon, gått runt i myskläder hela dagen och nötat filmer/serier. Hade inget dåligt samvete heller eftersom det var gråmulet och regn ute. Nu ska jag läsa några kapitel i en lärobok som vi ska ha läst innan lektionerna imorgon och sedan somna framför Gossip Girl (brukar oftast ha på en serie på TV:n när jag ska sova - just nu är jag inne i en GG-period, kan förresten knappt förstå att det nästan är två år sedan det slutade sändas).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0