8 september.

En lektion avklarad (written proficiency som det så fint heter), en kvarstår (fonologi...) denna vecka. Två lektioner på en hel vecka - universitetet är inte så dumt det! Har några fler nästa vecka dock, så kommer inte jämt vara såhär. Saknar (chockerande nog) jobbet lite grann, eller inte jobbet i sig, utan mina kollegor och bästa vän, känns annorlunda att inte träffa Rebecca som jag har kunnat sett så mycket nu när vi jobbat tillsammans.
 
Kommer att komma upp lite bilder från mitt födelsedagsfirande någon dag här i veckan, har inte hunnit titta igenom bilderna, men när jag gått igenom och redigerat så dyker det upp ett inlägg.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0