21 augusti.

Idag har jag spenderat hela dagen hos min mormor och morfar (minus min morfar, som är i sommarstugan dock). De har målat och tapetserat om i några rum i veckan så saker skulle ställas tillbaka, så det har jag och min bror hjälpt till med. Och så hade vi fikapaus ute på balkongen där jag bläddrade i nya IKEA-katalogen.
 
Här är en av hyllorna där jag ställde in saker i. Jag älskar bambisarna i mitten längst upp.
 
Hej, hej! Här är jag - "nyklippt" (i onsdags) och "nyfärgad" (igår). Är lite blondare i verkligheten än på fotona dock, inte längre kopparton på det hela (det var det i och för sig inte innan färgningen heller, då det blekts bort under sommaren).
 
Mat ute på balkongen i kvällssolen. Efter en dag med massa fix och trix, så satt det väldigt bra med en pizza i magen måste jag säga.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0