Recension efter recension.

Hej, hej! Ja, jag vet, jag är jättedålig med uppdatering just nu. Jag ska bättra mig, men det är ju sommar och då vill jag inte sitta med laptopen så mycket (gör ändå det tillräckligt mycket när studierna drar igång igen). Jag skriver att det är sommar, men det har det ju inte känts som direkt... igår var det dock soligt så då blev det ett restaurangbesök med mat som satt som smäcken (oxfilé *dregelemoji* och chokladmousse *dregelemoji* + *hearteyesemoji*).
 
Nu var det inte det jag skulle skriva om dock. Jag har skrivit en del recensioner (bara på en litenliten del av böckerna jag läst i sommar) på Goodreads på sistone och eftersom jag är inne i världens läs-flow så tänkte jag att ni kunde se lite vad jag har läst. Kanske finns det någon som ni blir sugna på att läsa! Kom ihåg, don't judge a book by its cover. Klicka på bilderna eller titlarna för att komma till recensionerna.
 
To All The Boys I've Loved Before + PS. I Still Love You av Jenny Han
 
All Broke Down (Rusk University #2) av Cora Carmack
 
Second Chance Summer av Morgan Matson
 
It Felt Like A Kiss av Sarra Manning
 
You Don't Have To Say You Love Me av Sarra Manning
 
Unsticky av Sarra Manning

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0