Adele Stockholm 2016.

Hello! It's me - the girl who got tickets to Adele's concert in Stockholm next year! Förlåt, kunde inte motstå att skriva det. Skämt åsido, jag fick tag på biljetter till Adeles konsert imorse (det var försläppet då) och JAG ÄR I HIMMELRIKET JUST NU! Att jag ska få se denna fantastiska kvinna live, alltså... vilken dröm! Har velat sett henne live i hur många år som helst och nästa år kommer jag alltså få göra det. Känns inte riktigt verkligt, kommer nog inte kännas som det förrän jag är på plats i Tele2 Arena 29:e april nästa år. Om ens då. Jag kommer väl tro att jag drömmer.
 
Jag ska gå tillsammans med min mamma och min moster på konserten. Min mamma fyller 50 år nästa år, så hon får biljetten av mig i present (var inte oroliga, det är ingen hemlis, hon vet redan om det - annars skulle jag definitivt inte skrivit om det här på bloggen). Ska bli himla trevlans!
 
Ni har väl lyssnat på hennes nya album (25) va? Sååå bra! Och som man hade gått och väntat på det! Går på repeat hemma hos mig.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0