Alla ♥-ans dag.

Igår var det ju alla hjärtans dag, fast det var inte det vi riktigt firade igår. Min morfar fyllde nämligen år förra helgen, men han och min mormor var sjuka då, så vi firade igår istället. Med smörgåstårta och så pizza till oss som inte gillar det.
 
Okej, jag sa ju att vi inte firade alla hjärtans dag, men mormor hade köpt hjärtformad choklad ändå. Fast choklad är alltid gott så det gjorde ju inget.
 
Efter att ha låtit maten smälta lite så blev det fika. Kaffe och krämkaka!
 
Mamma och jag. Och bild nummer två tog jag med för jag tyckte mamma var så fin på den ♥
 
"Dagen till ära" hade jag lockat håret och tagit på mig min leopardmönstrade topp samt min svarta skort. Och så hade jag mitt silverhalsband med hjärteberlock som jag fick när jag tog studenten.
 
Det var gårdagen det!

Kommentarer
Postat av: BakeMore

Låter som en mysig och trevlig dag!

Svar: Det var det definitivt :)
Lisa

2015-02-15 @ 18:58:52
URL: http://bakemore.blogg.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0