Vad jag inte gör.

Snodde idén till den här listan härifrån.
 
Jag äter inte fisk. Jag samlar inte ihop smulorna på skärbrädan när jag skurit bröd. Jag dricker inte mjölk. Jag använder inte bokmärken i böcker (gör hundöron). Jag svarar inte i telefon om någon ringer/jag ringer inte till någon (förutom mamma, det är bara för att jag är van vid det då det tog så lång tid innan hon skaffade mobiltelefon). Jag läser inte nyheterna (politik, debatt, sport osv) i en tidning utan jag läser bara nöjessidorna (på något sätt lyckas jag ändå hålla mig uppdaterad om vad som händer i världen). Jag stryker inte kläder (är de skrynkliga tvättar jag om dem eller bär dem skrynkliga). Jag gymmar inte. Jag sjunger inte med till låtar om jag inte är övertrött (eller själv). Jag tittar inte på Farmen, Big Brother, Paradise Hotel eller liknande dokusåpor.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0