14 juli.

Bilder tagna i mitt lilla rum i Liverpool 2013. Passande bilder då jag haft på mig de där hörlurarna nästan varenda vakna timme i flera dagar känns det som.
 
Sommarlovet/sommaruppehållet mellan VT och HT på uni flyter på. Sedan sist jag skrev har jag bland annat slukat några fler böcker (tips tips på denna!), tittat på några filmer (som denna, denna och denna) och skrapat bort färg på en brudkista som ska målas om. Färgen är så flagnad nästan överallt så det går relativt enkelt att skrapa bort/sandpappra bort det, men det tar sin lilla tid för det får inte bli en massa hack eller så (+ på vissa ställen sitter det som berget) då det är en lasyr och inte heltäckande färg som ska läggas på sedan. Med musik i öronen (Years & Years debutalbum såklart) är det i alla fall lite roligare, förarbete är så himla trist - vill ju bara måla! Men... om man vill få det snyggt så får man lägga ner tid. Ni ska förövrigt få se före- och efterbilder när jag är färdig med den!

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e kul o läsa :)

Svar: Det är det! :D
Lisa

2015-07-14 @ 20:54:47
URL: http://CheerSarah.devote.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0