6 juli.

Trots dålig uppdatering så är jag hemma från sommarstugan och har internetuppkoppling. Det har varit alldeles för varmt för att sitta vid datorn (min laptop har låtit som att den också tyckte det) någon längre stund, så har inte skrivit ihop (läs: redigerat bilder) något inlägg om min vecka i sommarstugan... men det kommer!
 
Idag passade jag, min bror och min mamma på att ta en sväng till IKEA när det ändå var så grått väder - vilket också typ alla i Närke verka tyckt vara en bra idé... Vi kom därifrån helskinnade i alla fall! Eftersom det fortfarande är grått och lite svalare nu på kvällen tänkte jag se till att ordna med bilderna, så om någon dag (eh, några dagar) dyker det upp.
 
Jag hade hatt på mig, men det ser ni nog inte.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0