25 oktober.

Min hjärna vill inte samarbeta med mig. Jag har en outline till min C-uppsats som ska in imorgon och jag har supermånga tankar som inte vill ner på papper, eller ja, ett word-dokument. Jag har några olika vägar jag kan gå med min uppsats och jag är fortfarande inte helt säker på vilken jag vill gå. Ena stunden tänker jag "den riktningen tar jag", för att sedan nästa stund tänka "nej, det här blir bättre". Snälla hjärna, samarbeta!
 
Jag har bara en vecka kvar med föreläsningar denna termin, sedan kommer det vara nästintill bara fokus på uppsatsen (med undantag för en litteratur-hemtenta och en voc/mct-salstenta i december). Det känns skönt, för då kan jag låta mig själv bara tänka på den och inget annat som ska göras till andra kurser. Och förhoppningsvis kommer det då bara skrivasskrivasskrivas utan problem (önsketänkande).

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0