Hårförändring.

 Igår satt jag hos min frisör i ungefär tre timmar och resultatet blev det som ni ser på bilderna ovan. Jag har varit så himla sugen på en förändring ett tag, men ville låta håret vila lite efter hårfiaskot för ett par månader sedan (färgade ju väldigt mycket där på bara några dagar pga hemsk blond ton). JAG ÄR SÅ HIMLA NÖJD kan jag inte skriva i något annat än versaler. Hon lade i en mörkblond/ljusbrun ton i hela håret, sedan lades det i slingor i både varma och kalla toner och olika tjocklekar i nedre delen av håret (ungefär ifrån ögonbrynen/ögonen). Jag ville ha så att det som var i botten blev ganska likt mitt egna, så utväxten inte blir lika synlig. Håret är som en blandning av varma och kalla toner nu, men när jag vill ha det mer kallt kan jag lägga i silverschampoo fick jag tips om av henne. Frisyren behöll jag, så topparna klipptes bara. Såhär såg det ut innan.
 
Här får ni två mobilbilder också som färgen kanske syns ännu bättre på.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0