the night is darkest just before the dawn



Den här veckan har jag varit så trött av mig, så jag har inte haft ork till att skriva några inlägg. I går och i tisdags på engelskan skrev vi uppsats, man fick välja bland flera ämnen och jag valde en bok jag läst - Breaking Dawn, hehe(sista delen i Twilight Sagan). Man skulle skriva handlingen och vad man tyckte om den(I LOVE IT). Jag tror det gick riktigt bra eller jag hoppas i alla fall det! Det blev ingen bio förra helgen för mamma var och är fortfarande sjuk, men hoppas på att hon blir frisk till helgen så ska vi gå då istället. Nu ska jag ta och mysa ner mig med filtar i soffan och titta på One Tree Hill =)
vinterpussar♥

Kommentarer
Postat av: julia

grymt söt ärdu lisaa!! :D

dyng coolt att det snöar på din blogg jö! ;)<3<3

2009-12-05 @ 15:04:43
URL: http://juliiat.devote.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0