What if it’s lost behind words we could never find?



Förlåt för att jag inte uppdaterat under veckan, har helt enkelt inte orkat eller haft tid till att skriva. Igår så städade jag typ hela dagen, sen på kvällen gjorde jag och min bror knäck. De blev helt underbart goda, mums! Nu snart är det jul, bara 4 dagar kvar! Och det är jättemycket snö ute, som det ska vara vid jul tycker jag(men sen behöver det inte vara det, för jag fryser så). Nu ska jag fixa iordning mig sen blir det att vara med anton, tror jag. Sen ikväll blir det förhoppningsvis bio med mamma, Luftslottet som sprängdes, har ju inte blivit av för mamma har varit sjuk och så har man haft fullt upp med annat.
pussar♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0