Have you ever had a secret you couldn't tell anyone?

Igår var jag med Rebecca, vi var hos henne och spelade Wii, hehe, det var riktigt kul. Jag var riktigt bra på bowlingen(inte för att skryta), fick strike några gånger, kanske borde testa att spela i verkligheten, vilket jag aldrig gjort, får se hur det går då, hehe.

Idag har jag inte gjort något speciellt, har gått i mysbyxor hela dagen. Skulle ha åkt till pappa, men jag mår inge bra så jag åkte aldrig. Men min bror åkte, så nu sitter jag vid hans dator(medan jag har chansen, hehe) och ska titta på New Moon, för min skärm har nämligen inte lika bra upplösning som hans. Men aja, ska väl börja titta nu =)
pussar♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska dra med dej till bowlingen nån gång, vem vet. Det kanske blir discobowling inne i K-hamn haha. Puss <3<3<3<3<3

2010-01-09 @ 22:50:23
URL: http://rreebeccas.blogg.se/

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0