Jack, who?




Jack Savoretti. Har suttit och tänkt så att det knakar tills jag kom på hur namnet (och rösten) kunde låta så bekant. Sen slog det mig, det var ju Jack Savoretti som var förband(artist) till Gavin DeGraw när jag var på konsert för några år sedan, eller rättare sagt tre år sedan. Tre år. Var det verkligen så länge sedan? Känns som igår, känslan av att stå bara 2-3 meter ifrån honom. W-O-W. Nej, nu handlade det inte om Gavin, nu handlade det om Jack. Hur kunde jag inte lägga märke till honom för tre år sedan? Även fast jag vet att svaret är att jag var helt uppspelt över att Gavin snart skulle spela, så borde jag ha lagt märke mer till honom. Vad jag vill få fram med denna långa text är att ni borde lyssna på honom. Helt underbar röst har han!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0