10 oktober.

Ny vecka, med bara fyra skoldagar. För på fredag drar jag ju till världens bästa stad! Det är absolut höjdpunkten på veckan (kanske till och med hösten/året), för de följande dagarna måste jag plugga non-stop. Idag hade jag spanska-prov som gick så dåligt att jag blir chockad om det blir ett g, hon tog med saker som hon inte ens sa att vi skulle kunna. Jag hatar spanska. Just nu i alla fall... Om en liten stund ska jag försöka skriva klart min novell och imorgon och på onsdag ska jag förbereda inför en redovisning om Libyen som ska vara på torsdag. Tråkig vecka fram till torsdag-kväll... Nej, nu ska jag ta tag i svenskan!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0