The Hunger Games.

Var och såg The Hunger Games på bio igår. En av de bästa filmatiseringarna av en bok som jag sett, kanske till och med den bästa. Det var några saker som de ändrat i filmen, men inget som jag direkt störde mig på. Men inget kan klå boken (eller de två uppföljarna för den delen heller) - den är helt enkelt för bra för det! De hade valt bra skådespelare till filmen, var lite osäker innan men efter att ha sett filmen så måste jag säga att de passar i sina roller. Miljön i filmen var vädigt likt så som jag hade tänkt mig från böckerna, likaså människorna. De från The Capitol ser ju lite... eh, speciella ut (precis som i boken). Läs böckerna och se filmen, tips från mig till er!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0