Helgen.

Gårdagen spenderades hemma hos mormor och morfar. Firade att morfar fyllt 75 år (förra veckan) med förrätt, varmrätt och efterrätt. Idag träffade jag pappa en kortis, han har väldigt många resor just nu så vi hinner inte ses så ofta, men det var i alla fall roligt att träffa honom även om bara för ett par timmar. Efter det så har jag mest suttit och surfat på datorn - hittade en studentklänning (som jag beställde). Jag hoppas att den är lika fin i verkligheten (om inte finare) som på bild. Nu ska jag ta en bit tårta, som blev kvar från igår, och se på film - The Descendants.
 
(Går)dagen till ära hade jag bakat en chokladtårta

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0