Vampire Academy | Filmen

Åh, äntligen har det här projektet kommit igång! Jag läste Vampire Academy-bokserien i början av förra året och det är en av mina favoritbokserier (jag säger så om väldigt många böcker och det är för att jag gillar väääldigt många), detta är definitivt den bästa vampyr-bokserie jag läst. I alla fall så har Rose, Lissa och Dimitri fått skådespelare nu och filmen ska spelas in i sommar. Man har dessutom tankar på att filmen ska heta Blood Sisters istället för Vampire Academy, för mig spelar det ingen roll vad filmen heter bara den gör boken rättvisa. Jag tycker att det är roligt att de har valt ganska okända skådespelare till filmen och att den som spelar Dimitri faktiskt är från Ryssland. De ser väl inte precis ut som jag hade tänkt mig, men det gör ju karaktärerna nästan aldrig när man gör filmer av böcker. En film-serie (jag hoppas att de gör filmatiseringar av hela bokserien) att se fram emot enligt mig!
 
http://upandcomers.net/wp-content/uploads/2013/02/vampire-academy.jpg
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0