A couple of things for Liverpool.

En ryggsäck (märket Herschel) och skor (märket Palladium). Den förstnämnda är en present från mamma och sistnämnda är en present från mormor och morfar. Eftersom jag fyller år bara några dagar innan jag åker iväg till Liverpool så fick jag presenterna i förväg eftersom de behövde beställas.
 
Jag behöver ju ha en väska (handbagage) som är tillräckligt stor att kunna rymma min laptop i och denna gör det. Det var inte igår man senast hade ryggsäck direkt, men jag kunde inte motstå denna. De har förövrigt många fina och lite retroinspirerade väskor från märket Herschel. Och skorna är mina (blivande) höstskor.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0