Igår.

På eftermiddagen/kvällen åkte vi till min moster (jag orkade faktiskt släpa med mig systemkameran, så ni kan få se lite bilder) som hade bjudit mig, mamma och brormin att gå ut och äta på Pacos (en mexikansk restaurang som vi var på förra året också).

Så vi gick dit. Och satt ute eftersom det var så fint väder.

Vi åt god mat. Jag tog chokladsufflé till efterrätt. Mums, mums. Förutom chiliflingorna ovanpå, de petade jag bort med skeden.
 
Efter restaurang-besöket gick vi och satte oss vid slottet en stund och "bara var".
 
Sedan gick vi hem till min mosters lägenhet. På vägen så tittade vi lite på några konstverk ur OpenART som är utspritt i stan. Som de tre änderna ovan.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0