En vecka senare.

Bilder från Madeleines kamera på studenten. Vilka ni ser på bilderna: Emma, Anton, jag och Aya. Jag och Anton. Anton och jag. Ludwig, Benjamin, Stefan (vår klassföreståndare och lärare i samhällskunskap), lilla jag, Anton och Madeleine.
 
Det har redan gått en vecka (mer än en vecka) sedan studenten. Förkylningen sitter kvar, men den stoppade mig inte från att träffa några vänner hemma hos Anton för en spelkväll igår. Kvällen bjöd på många skratt och mycket prat! Innan dess hann jag klippa (topparna) och färga håret också, nu är ombren är borta. Inte för att jag inte trivdes i den, men jag ville ha blont igen, så nu är det guldblont med slingor i. Ni får se bilder någon dag (förmodligen)!
 
Nu ska jag fortsätta att ta det lungt och slappa i soffan framför TV:n. Min röst blev värre efter igår och när jag hostar låter jag som att jag skulle ha rökt cigaretter hela mitt liv. Men det var det allt värt!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0