Sista veckan.

Ja, nu är jag inne på min sista skolvecka. Har dock inga lektioner kvar. Var där igår i ungefär en timme för att höra betyg i några ämnen och idag inte alls. Var däremot och lämnade min och Antons bok till en gammal lärare från högstadiet. Det var så himla roligt att få träffa henne (Rosie heter hon för er som vill veta) igen för hon var den bästa läraren under högstadietiden! Imorgon är det städ/fika med klassen på morgonen, bal på kvällen och sedan är det studenten på fredag.
 
Känns lite vemodigt på något sätt, att inte ha någon skola att gå till i höst, men det känns ändå som slutet på något bra och början på något ännu bättre. Det är i alla fall vad jag hoppas på!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0