10 september.

Har lunchrast just nu, börjar klockan ett igen. Har nyss haft min första lektion i Advanced 2 som inte var speciellt avancerat för mig. Vi lärde oss ungefär samma saker som man lärde sig på gymnasiet (eller tidigare). Jag ska ta bort de lektionerna och se om det finns någonting mer avancerat annars får jag helt enkelt inte ha några lektioner på morgonen, för det är bortkastade pengar på sådant jag redan lärt mig. Jag talade med min lärare om det och hon hade märkt att jag kunde mer engelska än de andra i klassen så hon tyckte det vore smart. Efter CAE-lektionen sedan så ska jag tala med Matt eller Joe (lärarna som välkomnade oss igår) om byte/ta bort lektioner.
 
Skriver mer sedan efter skolan (eller ja, efter skolan + rundturen i staden)!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0