11 september.

Tredje dagen i skolan avklarad. Ingen här blir väl chockad om jag berättar att det regnar utanför? Hade paraplyet på rummet (köpte ett igår - tummen upp för mig) så blev lite blöt när jag gick hit från skolan, som tur är så är det ju bara 100 meter typ. Men det var inte vädret jag skulle berätta om... Jag kände redan igår att jag är på en annan nivå språkligt än de andra. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men... Det är typ som att jag går om engelskan från gymnasiet och de andra är ungefär på samma engelska-nivå som jag var på när jag började på högstadiet. Jag känner lite, vad gör jag här? Jag vill vara kvar i Liverpool, men dessa studier känns som bortkastade pengar för att vara ärlig. Just det, berättade ju igår att jag ville hoppa av lektionerna på morgnarna, jag får göra det men jag kommer inte få några pengar tillbaka... Även CAE-lektionerna känns lite för lätta och antar att jag inte kommer få några pengar tillbaka om jag skulle hoppa av/avbryta språkstudierna här...
 
Så... Just nu... Känns det lite tråkigt här borta...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0