15 januari.

Jag vet knappt vad jag ska skriva om. Jag åker iväg på morgonen när det är mörkt ute och kommer hem när det är mörkt igen. Gör inte så mycket mer än utbildningen om dagarna just nu. Man kommer hem, lagar mat, äter, duschar, slöar lite i soffan och sedan går man och lägger sig. Så ja, som sagt, inte mycket att berätta just nu.
 
Kan väl berätta att jag är så himla trött om dagarna hela tiden, har inte kommit in i vanan att gå upp/gå och lägga mig tidigt ännu. Förra veckan på måndagen gick jag liksom upp vid tolv, sedan helt plötsligt skulle jag behöva gå upp tidigare och tidigare. Chocken. Nu tänker ni förmodligen alla "intresseklubben antecknar" här, så det är nog lika bra att avsluta detta tråkiga inlägg.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0