14 juni.

Kan säga att det var underbart att få åka hem från jobbet när jag slutade igår, har ringt på så otroligt mycket de senaste dagarna så man har knappt haft en lugn stund. Dessutom är det en jobbfri helg för mig (nästa helg också, när det är midsommar, så då åker vi upp till sommarstugan).
 
Var en stund på stan med mamma och brormin på förmiddagen, där det bland annat följde med ett par sandaler hem (ser kanske inte så roliga ut på bild, men de är så fina tillsammans med färglada tånaglar på sommaren) som jag funderat på att införskaffa sedan förra året när jag först såg de här. Nu såg jag dem i butik, så jag provade dem och de satt så bra så det fick bli ett köp (äntligen).
 
Annars har det inte gjorts mycket mer idag än film-tittande, jordgubbs-ätande och annat som inte kräver allt för mycket energi. Ja, det är helg helt enkelt.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0