29 oktober.

Och så var det där med att inte glömma bort bloggen. Ja, jo, det går sådär ibland hörrni. Har inte hänt så mycket intressant så ni har inte missat mycket. Har haft föreläsningar, workshops och seminarium (+ pluggande hemma också) och sedan har jag haft "lediga dagar" också där jag mest varvat halvliggandes-i-soffan-och-slötittat-på-serier samt suttit-i-läsfåtöljen-med-en-bok-i-handen-läge.
 
Idag var det fullsmockat på bussen hem (så fullt att ungefär 10 personer fick stå upp, vilket inte är så roligt när bussturen tar allt från trettio minuter till över en timme beroende på var man går av) och så var det en som ställde sig upp så att jag skulle kunna sitta ner. Hur fint var inte det? En dag som jag dessutom hade laptopen med mig och min väska då var tyngre än vad den brukar vara. Ibland chockar främlingar en med sin vänlighet i så små gester.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0